Duitsland - Italië - Reisverslag uit Warschau, Polen van Arend Dubbelboer - WaarBenJij.nu Duitsland - Italië - Reisverslag uit Warschau, Polen van Arend Dubbelboer - WaarBenJij.nu

Duitsland - Italië

Door: arenddubbelboer

Blijf op de hoogte en volg Arend

28 Juni 2012 | Polen, Warschau

Vandaag is de dag. Welk land plaatst zich voor de finale op zondag? In Warschau is een een grote fan-en-perszone ingericht. Voor het grote paleis van cultuur dat ooit nog door Stalin is geschonken is nu het media centrum. Er staan rijen computers, stopcontacten en internetkabel die wij gratis mogen gebruiken. Ja, gratis. Wij zijn officieel geaccrediteerd door de UEFA. Wij mogen op het podium de fans filmen en direct via razendsnel internet doorsturen naar Nederland. Wij zijn druk bezig met het slijten van onze producten en waarschijnlijk gaat het lukken.

Heel Warschau staat vol met cameraploegen en satelietwagens. Hoewel het mij opvalt dat er meer Duitse pers is dan Italiaanse. Verder hebben we CNN en al Jazeera al voorbij zien komen, vooralsnog zijn wij de enige Nederlandse ploeg.

Arend Dubbelboer (28 -06 -2012)