Duitsland - Italië, Italy it is! - Reisverslag uit Warschau, Polen van Arend Dubbelboer - WaarBenJij.nu Duitsland - Italië, Italy it is! - Reisverslag uit Warschau, Polen van Arend Dubbelboer - WaarBenJij.nu

Duitsland - Italië, Italy it is!

Door: arenddubbelboer

Blijf op de hoogte en volg Arend

29 Juni 2012 | Polen, Warschau

Rond de middag vertrekken we met tassen vol spullen naar het centrum van Warschau. De accreditatie hebben we al voorelkaar en we lopen dan ook rechtstreeks het vip/media-gedeelte in. We lopen naar rechts de grote hal in en daar komen we uit bij een andere grote hal. Het staat er vol met twee rijen van ongeveer 15 bureau's. En aan een van de rijen nestelen wij ons. Er staat een snelle computer klaar met internet en internet aansluitingen voor de meegebrachtte laptops. natuurlijk zijn er ook stopcontacten. Ik heb nog niet gezegd dat dit grote gebouw het mooiste/hoogste gebouw in Polen is. Het is het paleis voor cultuur en wetenschap(googel het maar). We bellen veel geintereseerden op en via een facebookvriend bij de nos kom ik uit bij de eindredacteur van die dag van nos.nl. Ik mail haar en even later wordt ik opgebeld en mogen we een verhaal schrijven en foto's leveren. Leuk om haar weer even gesproken te hebben maar we gaan direct weer aan het werk. Ik schrijf een deel van het artikel en laat het ook door mijn geschrevenperscollega controleren. We zoeken de leuke foto's eruit die ze gemaakt heeft en om elf uur sturen we het door. Tijdens de wedstrijd zelf heb ik ook veel gefilmd. met name geschouderd, een statief neerzetten in die drukte lukt gewoonweg niet. We hopen nog wat beelden te verkopen aan voetbal media, maar dat zien we morgen uhh vandaag wel weer. de tijd gaat snel voorbij. Dit is trouwens de link naar het NOS-artikel:http://nos.nl/artikel/389261-juichen-voor-held-balotelli.html Het is niet heel bijzonder maar leuk om te doen. De backstage foto's volgen later. welterusten.

Arend Dubbelboer (29 -06 -2012)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Arend

Zowel mijn zakelijk/journalistieke werk als mijn prive reizen worden hier beschreven.

Actief sinds 19 Juni 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 21740

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 13 November 2014

Van Spanje naar Marokko

04 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

Tsjechië, weekend in Brno

13 April 2013 - 26 April 2013

Afstuderen in Washington DC

17 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Duitsland, Kyffhauser-tour

20 Juni 2012 - 03 Juli 2012

Journalistieke reis Polen

Landen bezocht: